loading...

everything

بازدید : 158
سه شنبه 18 شهريور 1399 زمان : 21:23

گرچه سبوس جو دوسر خیلی خوشمزه نیست ، کوکی ها و کلوچه های سبوس جو دوسر به دلیل بافت غنی ، عطر و طعم مغزیجات و رایحه مطبوع مورد علاقه همه هستند. علاوه بر این ، سبوس حاوی یک نوع منحصر به فرد فیبر محلول است که به عنوان بتا گلوکان شناخته می شود و به دلیل خاصیت کاهش کلسترول شناخته شده است. دانستن اینکه چه چیزی می تواند در یک دستور العمل جایگزین سبوس جو دوسر شود می تواند مفید باشد ، اگر اتفاقی تمام شد و دیگر فرصتی برای دویدن به فروشگاه ندارید.
به نظر شما چه چیزی می تواند برای جایگزینی سبوس جو دوسر در یک دستورالعمل ، بدون به خطر انداختن بافت و مشخصات تغذیه ای محصول نهایی استفاده شود؟ در حالی که یک ماده را جایگزین می کنید ، باید همیشه بخاطر داشته باشید که هر ماده ای در یک دستورالعمل هدف خاصی را دنبال می کند. برخی از مواد برای تثبیت و خمیرمایه استفاده می شوند ، در حالی که برخی دیگر برای شیرین سازی ، طعم دادن و غلیظ شدن محصول استفاده می شود. جایگزینهای یک ماده ممکن است نتوانند همان بافت یا طعم مشابه را به محصول اضافه کنند.


گزینه های سبوس جو دوسر
سبوس گندم
مانند سبوس جو دوسر ، سبوس گندم سرشار از فیبر غذایی است ، اگرچه نسبتاً خشک تر از سبوس جو دوسر است. اما هنوز هم جایگزین خوبی است. در حقیقت ، افزودن سبوس گندم یک روش عالی برای افزایش ارزش غذایی غذاهای مختلف است. 1 فنجان سبوس جو دوسر را می توان با 1 فنجان سبوس گندم جایگزین کرد.
می توانید از سبوس گندم برای جایگزینی سبوس جو دوسر در پنکیک ، کلوچه ، کلوچه و وافل استفاده کنید. می توانید در اسموتی ها از مقدار کمی سبوس گندم ریز خرد شده نیز استفاده کنید. با این حال ، طعم و بافت محصول نهایی کمی متفاوت خواهد بود ، زیرا سبوس گندم برخلاف سبوس جو دوسر ، طعم چندان جذابی ندارد.


بلغور جو دوسر یا جو دو سر
جو دوسر آماده شده با بخارپز كردن بلغور جو دوسر ، و سپس آماده کردن آنها با غلطك هاي فولادي تهيه مي شود. جو دوسر یا بلغور جو دوسر به عنوان یک محصول جو دوسر ، می تواند جایگزین سبوس جو دوسر در بسیاری از دستورالعمل ها شود. بلغور جو دوسر می تواند فرنی ، کلوچه های جو دوسر و کیک های خوشمزه درست کند. می توانید از بلغور جو دوسر به عنوان مخلوطی برای نان های سبوس جو دوسر نیز استفاده کنید. 1 فنجان سبوس جو دوسر را می توان با 1 یا ¾ فنجان جو دوسر نورد جایگزین کرد.

در حالی که در کلوچه ها جایگزین بلغور جو دوسر می شوید ، ممکن است از بافت و قوام یکسانی برخوردار نباشید. کلوچه هایی که با جو دوسر نورد و کامل تهیه می شوند ، در مقایسه با کلوچه های معمول سبوس جو دوسر می توانند چگال تر ، سنگین تر و تا حدی مرطوب باشند. با کمی آسیاب کردن جو دوسر در مخلوط کن یا غذاساز می توانید تا حدی بر این مشکل غلبه کنید.
سبوس برنج
سبوس برنج محصول جانبی فرآیند آسیاب است و جایگزین بسیار خوبی برای سبوس جو دوسر است. این منبع غنی از آنتی اکسیدان ، فیبر و ویتامین E است. علاوه بر این ، فاقد گلوتن است و بنابراین توسط افرادی که به گلوتن حساسیت یا عدم تحمل دارند قابل مصرف است. 1 فنجان سبوس جو دوسر را می توان با 1 فنجان سبوس برنج جایگزین کردسبوس برنج را می توان به راحتی در نان ، کلوچه و سایر محصولات پخته شده گنجاند. برای اسموتی ها نیز به خوبی کار می کند. بنابراین ، استفاده از این ماده غذایی سالم در رژیم غذایی بسیار دشوار نیست که ضمن تأمین کام ، از فواید آن نیز بهره مند شود.


سبوس ذرت
محتوای فیبر سبوس ذرت حتی بیشتر از سبوس گندم است. با این حال ، بیشتر حاوی فیبر نامحلول است که به مدفوع فله می دهد ، بنابراین از یبوست جلوگیری می کند و سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، محتوای کربوهیدرات سبوس ذرت بسیار کم است ، که آن را به یک جایگزین سالم سبوس جو دوسر تبدیل می کند. 1 فنجان سبوس جو دوسر را می توان با 1 فنجان سبوس ذرت جایگزین کرد.علاوه بر تهیه یک غلات صبحانه سالم و دلپذیر با سبوس ذرت ، می توانید از آن برای تهیه میان وعده ، چیپس و کلوچه استفاده کنید. با این حال ، سبوس ذرت طعم ملایمی دارد و بنابراین ، مافین های سبوس ذرت به اندازه کلوچه های سبوس جو دوس طعم نخواهند داشت. اما می تواند فیبر زیادی به یک وعده غذایی و غذاهای پخته شده اضافه کند.

به طور خلاصه ، می توان سبوس جو دوسر را با سبوس گندم ، بلغور جو دوسر ، سبوس برنج و سبوس ذرت جایگزین کرد. جایگزین خوب دیگر گندم سیاه است. حتی می توان از دانه های کتان و آفتابگردان آسیاب شده برای جایگزینی سبوس جو دوسر در کلوچه ها و کلوچه ها استفاده کرد. از طرف دیگر ، سبوس جو دوسر می تواند جایگزین خوبی برای سبوس گندم باشد. برای جایگزینی آرد گندم می توانید از سبوس جو دوسر و جو دو سر استفاده کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 3460
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه